دانلود آهنگ جدید امین رستمی

By albertinamcconna Jun 24, 2024

class=امین رستمی خواننده پاپ با صدای رمانتیک و خاص در تاریخ ۶ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان متولد شد. امین رستمی دو خواهر بنام های مهسا و آمنه دارد و مادرش معلم و پدرش بازنشسته کارمند بانک بوده است مدرک تحصیلی امین رستمی بر خلاف علاقه اش خوانندگی و موسیقی رشته زیست شناسی بیوشیمی بوده و از این رشته در دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

از سن 23 سالگی به تهران مهاجرت کرده و مقیم تهران شده است. از لحاظ علاقه او از کودکی به خوانندگی و موسیقی علاقه داشته و اولین خوانندگی خود را در کلاس پنجم در گروه سرود مدرسه خواند. از 15 سالگی با عشق دنبالش گرفته و توانایی نوشتن نت آهنگ و ملودی را در خود احساس کرد. با تلاش و کوشش و پشتکارش توانست به طور حرفه ‌ ای از 23 سالگی هنر موسیقی را شروع کرده و خواندن را آغاز کرد.

امین رستمی از سال ۷۸ شروع به ساختن و اجرای اولین قطعات خود کرد و به کسب تجربه در زمینه ی تولید و هم زمان مهندسی صدا پرداخت. در سال ۱۳۸۷ اولین آلبوم رسمی امین رستمی به نام یاد چشمات ، توسط شرکت آوای نکیسا وارد بازار شد. دومین حضور امین رستمی در آلبومهای مجاز با آلبوم گروهی هشت بود که بصورت گروهی و با حضور دیگر خوانندگانی چون رضا صادقی ، محسن چاوشی ، حامی و غیره روانه ی بازار شد ، در این آلبوم نام قطعه اجرا شده توسط امین رستمی” دلم گرفته” بود.

خواننده پاپ بقدری عاشق موسیقی و خواندن است که به گفته خودش همه تفریحات و سرگرمی های من در موسیقی خلاصه می شود. اما گاهی فیلم می ‌ بینم ، کتاب می‌خوانم و سفر می ‌ روم چون مسافرت را خیلی دوست دارم.

قبلا در رشته ورزشی بسکتبال بطور حرفه ای کار می کرده و در شنا نیز دارای مقام استانی بوده و در حوزه فوتبال نیز در مقطعی از زندگیش فعال بوده است.

زبان انگلیسی را دانلود فول آلبوم امین رستمی بوده و عربی را نیز مسلط است.

مارک عطرش چنل بوده و خیلی زودرنج و حساس و خجالتی است.

طرفدار پرسپولیس بوده و تکه کلامش خیلی خوب است.

امین رستمی فعلا ازدواج نکرده و مجرد است.

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *