اس پی ال ( SPL )

By dakotalillibridg Jun 19, 2024

اس پی ال ( SPL) یکی از جدیدترین و به روزترین صفحه کابینت های موجود در بازار است که ظاهری زیبا و با طرح سنگ طبیعی است. صفحه کابینت اس پی ال از ورق های اچ پی ال در دما و فشار بالا ساخته شده اند. این محصول تمامی استانداردهای صفحه کابینت را داراست. از نظر ظاهری دارای فینینش های براق و مات است که اس پی ال های مات دارای سطحی برجسته هستند و واقعا حس لمس سنگ های طبیعی را به مصرف کننده القا می کند. 420 سانتیمتر در ضخامت های 12 و 3 میلیمتری است. قیمت اس پی ال صفحه کابینت SPL با توجه به کد و ضخامت صفحات متفاوت است. کاتالوگ SPL شامل 22 کد می باشد که در این بین برخی از کدها مات ، براق با مغز رگه دار و بدون رگه می باشند. اس پی ال دارای ویژگیهایی است که آن را از سایر صفحه کابینت ها متمایز میکند.

اس پی ل SPL دارای مقاومت بالا در برابر دما و فشار است و به راحتی میتواند با شرایط پرتردد روزمره کابینتها سازگاری داشته باشد. 1. مقاومت در برابر حرارت: قیمت اس پی ال صفحات اس پی ال دارای خاصیت مقاومت در برابر حرارت میباشند. این ویژگی باعث میشود که اس پی ال در برابر دماهای بالا ، مانند تماس با ظروف گرم آشپزخانه مقاومت خوبی از خود نشان دهد. با این حال ، باید به این نکته توجه کنید که در دماهای بسیار بالا ، مانند مستقیم قرار گرفتن در معرض شعله آتش ، ممکن است اس پی ال تحت تأثیر قرار گیرد و تغییر شکل دهد. در این موارد حتما از پد حرارتی استفاده نمایید تا از صفحات اس پی ال محافظت شود. 2. مقاومت در برابر نفوذ آب و لکه مواد غذایی: قیمت اس پی ال اس پی ال دارای بافتی مقاوم است که مانع نفوذ آب و مواد غذایی میشود. این ویژگی باعث میشود که صفحات اس پی ال به آسانی تمیز شوند و در برابر رطوبت و آب مقاومت خوبی داشته باشند.

همچنین ، لکههای مواد غذایی نیز به راحتی قابل پاک شدن هستند و به طور کلی جذب اس پی ال نمیشوند. 3. مقاومت در برابر خش: قیمت اس پی ال اس پی ال به دلیل ساختار مقاوم و متراکم خود ، مقاومت خوبی در برابر خش دارد. این به این معنی است که صفحه کابینت اس پی ال به راحتی از بروز خط و خشهای روزمره و ضربات کوچک روی سطحش جلوگیری میکند. این ویژگی باعث میشود که محصولات اس پی ال به مدت طولانی شکل اولیه و زیبای یک صفحه کابینت طرح سنگ طبیعی را داشته باشند. 4. ظاهر زیبا: قیمت اس پی ال صفحات اس پی ال در طراحیهای متنوعی عرضه میشوند و به صورت مات یا براق موجود هستند. این به کاربران امکان میدهد تا با توجه به سلیقه و استایل دلخواه خود ، رنگ و طرحهای مناسب را انتخاب کنند. اس پی ال به عنوان یک جایگزین مناسب برای چوب در طراحی داخلی ، با ظاهری زیبا و مدرن امکان ایجاد فضاهای زیبا و خاص را برای مصرف کنندگان فراهم میکند.

استفاده از صفحات اس پی ال برای کابینتها و میزها دارای مزایای فراوانی است. این مواد ضدخش بوده و مقاومت بالا در برابر لکهها و خطوط ریز داشته و به آسانی تمیز میشوند. همچنین ، فینیش مات و برجسته آنها باعث ایجاد ظاهری زیبا و شیک در فضا میشود. استفاده از اس پی ال در طراحی و ساخت کابینتها ، میزها و دیوارپوشها امکانات و طیف گستردهای را در اختیار ما قرار میدهد. طرحها و تکسچرهای مختلف به طراحان و معماران این امکان را میدهد تا طرحهای منحصر به فردی را در دکوراسیون داخلی ایجاد کنند. علاوه بر آن ، قابلیت تنوع ابعاد و ضخامت اس پی ال ، آن را برای تطبیق با نیازهای مختلف و محلهای مختلف ایده آل میکند. همچنین ، ویژگیهای مقاومت در برابر خراش و سایش ، اس پی ال را به یک انتخاب مناسب برای استفاده در محیطهای پرتردد و استفاده روزانه تبدیل میکند. امکانات استفاده گسترده از اس پی ال نیز یکی از مزایا این ماده است.

با توجه به ابعاد و ضخامتهای مختلف ، میتوان این صفحات را در تنظیمات مختلف مورد استفاده قرار داد. ضخامت 12 میلیمتربرای استفاده در رویه کابینت ، میز و جزیره و ضخامت 3 میلیمتر برای دیوارپوش و بین کابینتی ، اس پی ال انعطاف پذیری مناسبی دارد و به آسانی با ابعاد مختلف سازگار میشود. این امکان به طراحان و سازندگان میدهد تا طرحهای متنوعی را ایجاد کرده و نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کنند. اس پی ال SPL قابلیت ابزارخوری نیز دارد و می توان در انواع سبک های کابینت از این صفحه کابینت استفاده نمود. استفاده از اس پی ال در صنعت کابینت و میزها به دلیل ویژگیهای خاصش بسیار گسترده است. کابینتهای آشپزخانه: قیمت اس پی ال صفحات اس پی ال به عنوان رویه کابینتهای آشپزخانه استفاده میشوند. ضدخش بودن و مقاومت در برابر لکهها ، آنها را به یک انتخاب عالی برای محلهایی که با مواد غذایی و مایعات در تماس هستند تبدیل میکند. همچنین ، ویژگی مات و برجسته آنها باعث ایجاد یک ظاهر مدرن و شیک در آشپزخانه میشود.

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *